Ging je op zoek naar Internet Thuis van yoin? Dat bieden we sinds juni 2025 niet meer aan. Maar goed nieuws: we focussen ons nu volledig op onze voordelige GSM-abonnementen. Met onze GSM-abonnementen mis je niets en krijg je zelfs meer flexibiliteit. 

Wist je dat steeds meer klanten hun smartphone gebruiken als centrale plek? Ze gebruiken het voor het werk, ontspanning, navigatie, sociale media en zelfs thuisverbinding. Daarom verlegden we onze focus naar supersterke mobiele formules die perfect aansluiten bij jouw digitale leven.

internet thuis

Onze promo's met veel data

Wens je meerdere simkaarten? Plaats een aparte bestelling per simkaart. Ben je al klant? Bestel je nieuwe simkaart via MyYoin en ontvang korting op je bestelling!

Abonnementen bij yoin

Stel zelf samen - voor het hele gezin - voor zelfstandigen of kleine bedrijven

  • Veel data op je GSM-abonnement
    Stel je abonnement zelf samen

    Biji yoin stel je je abonnement zelf samen. Heb je graag veel data, maar is onbeperkt bellen en sms'en geen must? Dat kies jij helemaal zelf! 5G vergeten toevoegen aan je bestelling? Dat kan later heel eenvoudig via MyYoin

    Bestel nu
  • kinderabo GSM
    Voor het gezin

    Abonnementen met veel data, weinig data, onbeperkt bellen en sms'en of toch liever een beperkt aantal minuten voor je kind? tel voor elk gezinslid het perfecte abonnement samen op maat van zijn of haar noden.

    Bestel nu
  • 5g op het werk
    Voor zelfstandigen

    Met ons grootste abonnement van 40 GB blijf je altijd bereikbaar voor je klanten. Liever betalen op factuur? Kan zeker! Voeg een eSIM toe en gebruik eenvoudig twee nummers op één toestel.

    Bestel nu

Heb je een vraag?

Onze klantendienst is bereikbaar via telefoon, mail of chat. Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00u - 18.00u.

 

mail yoin   Stuur ons een mail. Wij streven ernaar om je bericht binnen drie werkdagen te beantwoorden. 

 

bel yoin   Bel ons via het nummer 1988 (gratis voor klanten met een GSM-abonnement van yoin) of via ons algemeen nummer

 

chatbot  Chat 24/7 met ons.

Veelgestelde vragen

  • Waarom zijn jullie gestopt met Internet Thuis?

    We vernieuwden onze diensten en willen ons volledig focussen op het aanbieden van GSM-abonnementen.

  • Wat betekent dit voor mijn huidge internet abonnement?

    Voor bestaande klanten verandert niets. Je Internet Thuis abonnement blijft actief en je kan nog steeds zonder problemen verder surfen op het betrouwbare Proximus-netwerk. 

  • Hoe test ik mijn internetsnelheid?

    Je internetsnelheid test je heel eenvoudig via onze Speedtest.