Je bestelling kan niet worden voltooid omdat je ID-check is mislukt.
Probeer het nogmaals in de MyYoin-omgeving.
Video
Je ID-check is niet gelukt
Wat kan je doen om je ID-check alsnog te voltooien:
-
Log in met je gegevens via MyYoin
Je kreeg je MyYoin inloggegevens eerder via e-mail. Log met deze gegevens in.
-
Voltooi je ID-check
Nadat je bent ingelogd, kan je je ID-check voltooien. Tip: om het proces te vergemakkelijken hou je best je GSM, ID-kaart en/of Itsme-app bij de hand.
-
Je ontvangt een e-mail ter bevestiging
Indien je ID-check met succes is afgerond, ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Controleer je spam of junkmap als er geen mail in je mailbox zichtbaar is. Voeg info@info.yoin.be toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na vijf minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.
Heb je een vraag?
Onze klantendienst is bereikbaar via telefoon, mail of chat. Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00u - 18.00u.
Stuur ons een mail. Wij streven ernaar om je bericht binnen drie werkdagen te beantwoorden.
Bel ons via het nummer 1988 (gratis voor klanten met een GSM-abonnement van yoin) of via ons algemeen nummer.
Chat 24/7 met ons.