Skip to main content

Je bestelling is onderweg

Dit mag je verwachten:

  • Stap 1
    Je ontvangt een e-mail ter bevestiging

    Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging met de inloggegevens voor MyYoin.

    Ga naar MyYoin
  • Stap 2
    Wij regelen je nummerbehoud

    Als je voor nummerbehoud hebt gekozen dan zorgen wij ervoor dat je huidige abonnement kosteloos wordt opgezegd en overgenomen.

  • stap 3
    Je bestelling is onderweg

    Je bestelling wordt meteen per post verstuurd naar het ingevulde adres en kan je de volgende werkdag verwachten.

Activatie simkaart: klik in MyYoin op de activeerknop. De activatie van je simkaart kan tot een werkdag duren. (De simkaart is geactiveerd als je telefoon geen signaal meer heeft bij je oude provider. Dat is het moment om je oude simkaart uit je telefoon te halen en de yoin-simkaart te plaatsen.) De pincode staat op het simkaartpasje.

 

Controleer je spam/junk folder als er geen email in je mailbox zichtbaar is. Voeg info@info.yoin.be toe aan je lijst van veilige afzenders. Als je na vijf minuten nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Behoud overzicht en controle

Met de MyYoin-app in de hand 
In de MyYoin-app heb je een overzicht van al de abonnementen van het gezin. Hier kun je gemakkelijk het verbruik in het oog houden. Je vindt hier facturen, limieten en andere instellingen. Download de MyYoin-app gratis:

MyYoin-app op Google Play Store   MyYoin-app in de App Store

 

App MyYoin

Heb je even tijd?

Tijdens het wachten op onze e-mail kan je alvast eens een kijkje nemen op onze social media kanalen.

Volg ons op Facebook, Instagram & LinkedIn

Yoin socials